Just a personal blog
Talk about favorite artist,music,games,tips and of course my life^^
feel free to follow and visit my blog
I really appreciate it

Hari Malas :)

haii !! ^w^v

well just short entry from me :)
fuhh ! tiap-tiap hari rasa malas -_-"
lagi-lagi bila mak suruh buat kerja..bertambah berat badan ni nak bangun g buat kerja..

korang pernah ada hari malas tak ? :))

miya sekarang ni busy siapkan order customer tercinta !!
malas-malas pon kena lah siapkan kerja dulu..ye tak ??

kait dan kait !!
telinga bunny dah siap..hehe :)


bila dah siap mengait hanya telinga bunny tu ( si pemalas ni kaki,tangan.ekor sume lom siap) lalala

time to rest !! ^w^
*ehem3x sorry pic bantal je ye.
muka yang amat dahsyat !! ^__^

p/s : eh entryy ni tak ada motifkan ??
apa-apa je lah ~~ :)


3 kawaii/kakkoii friends:

bersama kak Es said...

wah sungguh rajin..ni bukan hari malas tapi hari memenuhi kehendak customer

Miss Kagimoto said...

hehe yup2 btul tu kak es :)

Cik Lia Lomi said...

wah, pandai dia mengait. Lia hari-hari malas juga..hohoho

Mira Kagimoto Properties ♥